Dovoz ojetého auta z Německa se opět vyplatí

Aktuální kurz CZK/EUR a široký výběr ojetin opět vytváří řadu příležitostí pro výhodný nákup vozidel na německém trhu. I v tomto případě se ale vyplácí důkladně si automobily prověřovat.

Tak už jsme opět začali aktivněji jezdit s našimi klienty do Německa pro auta. Euro kleslo zhruba o 2 Kč (oproti předchozím rokům na cca 25,50 Kč/euro) a ceny aut na německém trhu bývají poslední dobou příjemně nižší než ceny srovnatelných aut na trhu v ČR. Záleží samozřejmě na modelu vozu a jeho parametrech. Hlavní výhodou výběru vozu na německém trhu je celkově širší výběr ojetin.

Tohle BMW 330i byl opravdový krasavec. Věříme, že bude dělat novému majiteli samou radost.

Pár příkladů za všechny: minulý týden jsme například přivezli s klientem krásné BMW 330i z roku 2011 a najetými 130 tis. km, které s podobnými parametry na českém trhu jednoduše není k mání. Dalším vozem, který jsme v Německu v tomto týdnu pro našeho klienta objevili, je parádní Ford S-Max Titanium v kůži a s panoramatickou střechou. Auto, ač z roku 2014 a s nájezdem 160 tis. km, je v perfektním stavu. Se všemi náklady na vyhledání, prověření a dovoz do ČR vyšel tento vůz na 330 000 Kč, což je výborná cena. Předtím jsme s klientem sledovali několik týdnů český trh, ale takovýto vůz se na něm neobjevil, případně stál podstatně více peněz. Celkově můžeme říci, že díky příznivějšímu kurzu eura a rozumným cenám ojetých aut v Německu se opět po několika letech začíná vyplácet individuální dovoz ojetin z Německa.

Vzhledem k tomu, že máme v této činnosti mnohaleté zkušenosti, se opět výběrem, prověřováním a individuálním dovozem ojetin z Německa začínáme s radostí aktivně zabývat. Momentálně máme v hledáčku například Peugeot Expert Teepee nebo alternativně Fiat Scudo či Citroën Jumpy v osobní konfiguraci kolem 350 000 Kč, nebo třeba tří až čtyřletý Volkswagen Multivan kolem tři čtvrtě milionu korun. V ČR je takových vozů jeden až dva kusy, v Německu vybíráme zhruba z 20 až 30 kusů.

 

A tohle je on – popisovaný Ford S-Max. Opět velmi krásné auto za rozumné peníze.

A na závěr pár konkrétních tipů pro dovoz vozu z Německa:

  • V první řadě si ověřte základní údaje o voze včetně jeho servisní historie. Dále je výhodné si zjistit něco i o prodejci vozu. Zde pozor, i v Německu je dle statistik zhruba 30 % vozů se stočeným tachometrem.
  • Dalším rizikem je špatný technický stav vozu nepřiznaný prodejcem předem. Jet například 600 km pro auto, které má být ve skvělém stavu, a zjistit, že prodejce nemluvil pravdu a vracet se s prázdnou není moc příjemné. Zároveň je to riziko, se kterým se prostě musí počítat. My ho umíme výrazně omezit a když s vámi pro auto vyrazíme, na místě ojetinu detailně zkontrolujeme a teprve poté realizujeme případnou koupi.
  • Dále počítejte s tím, že pro dovoz koupené ojetiny po vlastní ose budete potřebovat vyřídit na německém registru vozidel převozní značky, jejichž obvyklá cena je zhruba 150 až 230 eur. Německé registry vozidel mívají často otevírací dobu pouze dopoledne do 12:00 hod, s čímž je třeba také počítat a předem si vše zjistit.

Dovoz automobilu z Německa má mnoho dalších specifik, kterými vás rádi provedeme, díky čemuž si snadno a pohodlně přivezete přesně takové auto, jaké si přejete – v dobrém technickém stavu. Z takového vozu pak budete mít radost ještě dlouho po jeho koupi. A co vy? Zvažujete také, zda vybrat ojetý vůz na trhu v ČR, nebo v zahraničí? Pošlete nám svou poptávku a my vám doporučíme nejvhodnější a cenově nejvýhodnější postup.

Zatím žádné komentáře.

Napsat komentář