Volkswagen Multivan T6.1 2,0Tdi 110kW DSG 4×4 – jednorožec z Německa

Aleš Zich

Aleš Zich

Přivezl jsem z Německa tohoto krásného „jednorožce“.

VW Multivan T6.1 je v téhle konfiguraci skoro to nejlepší, co můžete mít..

Když chcete dostatečně komfortní, dlouhodobě spolehlivou rodinnou dodávku v automatu s pohonem 4×4, tak je tohle momentálně asi ta nejlepší možná volba. Motor 2,0Tdi 110kW je obvykle velmi spolehlivý i ve vysokých nájezdech atakujících 300tis.km i více. To samé automatická převodovka DSG i pohon všech kol 4×4 se systémem Haldex.

A co pohodlí?

   

Osobně vlastním „obyčejný“ Transporter T5 2,0Tdi 4×4 přestavěný na obytku a i s ním se mi jezdí i na delší trasy celkem pohodlně.

Ten si mimochodem ode mne můžete půjčit, více informací o téhle naší obytce najdete zde: www.jedemobytkou.cz

V Multivanu je to s pohodlím úplně „na pohodu“, protože má obvykle pohodlnější sedačky, je kvalitně odhlučněný a kombinace automatické převodovky DSG s tempomatem jízdu také velice zpříjemní. Z Multivanu v této konfiguraci vystupuji i po mnoha stovkách kilometrů a hodinách jízdy obvykle bez známek zvýšené únavy.

Komfort, praktičnost i vysoká spolehlivost v jednom balení

Multivan v téhle podobě Vám skutečně nabídne toto vše, což se v dnešním automobilovém světě hledá poměrně obtížně. Navíc se v něm i vyspíte, díky nezávislému topení i v zimě v teple. K tomu se pohodlně najíte, když si rozložíte vestavěný stolek atd. Hrát si dál s interiérem a případně ho přestavět či dodělat k obrazu svému se dá také podle libosti.

Na co si dát u Volkswagen Multivan, Caravelle či Transporter pozor?

Ohlídat si případnou korozi karoserie, na kterou často trpívají. Převážně sice starší kousky, ale setkáte se s ní někdy už i u aut mladších 8 let. Servisní historie – když má auto pravidelný servis, je obvykle spolehlivé i při vysokých nájezdech. Když ale servis někdo zanedbává, může se to dost prodražit. Optimální motorizace je 2,0Tdi 110kW. Jakákoliv silnější verze (biturbo) může mít různé drahé závady, takže za mne raději nebrat.

A samozřejmě je optimální, nechat si auto profesionálně před koupí prověřit. Proto jsem tu pro Vás.

Jaký byl stav tohoto dovezeného Multivanu s nájezdem 106tis.km?

Jednoduše 1A. Karoserie původní, auto komplet nelakované. Přední kapota byla po koupi zakryta ochrannou fólií, horní hrana nárazníku u vstupu do kufru také. Tím je jasné, že majitel byl na auto opatrný a podle toho také vypadá. Až na drobné známky používání a lehce škráblý plast zrcátka tenhle ojetý Multivan vypadá i funguje perfektně. Pravidelný servis ve Volkswagenu až do konce. Diagnosticky také ok. Neměl jsem mu co vytknout a tak jsem ho naložil na vlek a hurá s ním do ČR.

    

A to nejlepší nakonec

Chtěli byste takové auto nebo dokonce konkrétně toto auto?

Tak se ozvěte, chystá se totiž aktuálně na prodej..

Máme u kolegy nachystaných i několik dalších podobných aut na prodej včetně třeba California Beach se zvedací střechou a další „VW lahůdky“ 🙂

Kontakty zde.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Objednávka služeb

Videoprůvodce koupí ojetiny