Otvírák sezóny 2023 – nadupaný Passat z Německa

Aleš Zich

Aleš Zich

A už to “jede”, už to “sviští”.

Hned z kraje roku 2023 jsem si dal jeden pěkný dovoz na rozehřátí. A je pravda, že mě tenhle Passat pořádně rozpálil. Co je tedy vlastně zač?

Volkswagen Passat Variant 2,0Tdi Comfortline, rok 2019, nájezd 60tis.km, super výbava..

To zní dobře, viďte? A k tomu přidejme, že auto je prakticky ve stavu jako nové. Nenašel jsem skoro žádné škrábance, ani známky používání interiéru. Ani v kufru.. Prostě krásné, mladé, auto, jako “panna”. Tenhle Passat měl navíc hodně bohatou výbavu, což klient hledal. Výbava ve stupni Comfortline by byla celkem obvyklá. Auto má však spoustu další výbavy, jako jsou elektrické víko kufru, bezklíčkový přístup a startování kessy, full led světlomety, navigaci, adaptavní tempomat, lane asist, side asist, 360°ptačí pohled, nezávislé topení s dálovým ovládáním a dokonce head up display. Ten se skoro nevidí ani u hodně vybavených Passatů.

Proč z Německa, není to drahé?

Není, právě naopak. Tohle auto vyšlo i s dovozem a přihlášením hluboko pod 600tis.Kč. To je za takto vybavené auto s jasnou historií v krásném stavu výborná cena. V ČR jsme s takovouhle výbavou za přijatelnou cenu neobjevili aktuálně “ani kolo”.

Jaký byl stav vozu zjištěný na místě?

Jak už píšu výše, auto je skoro netknuté, vzhledově i technicky v perfektním stavu bez závad. Lak je dle měření původní, podle záznamů mělo v minulosti pouze odřený a lakovaný nárazník. Má 5tis.km po provedeném servisu, což jsem si ověřil mimo jiné kapkovou zkouškou oleje a potvrdilo se. Další servis tedy stačí udělat za cca 1Otis.km najetých km. U všech podobných aut doporučuji přejít na interval výměny oleje po 15tis.km. Z mnohaletých zkušeností je zřejmé, že takovéto zkrácení intervalu výměny motorového oleje znamená výrazné prodloužení životnosti i zvýšení spolehlivosti motoru. k autu byly navíc dvě sady kol na originálních litých discích s pěknými, dobře použitelnými pneumatikami. Servisní péči o vůz zřejmě brali mechanici skutečně poctivě, protože auto mělo vepředu i vzadu nové brzdové kotouče i destičky. To se při nájezdu 60tis.km často nevidí. Měl jsem z auta radost, protože to je vůz “sednout a jezdit”.

Zdravím všechny v začínajícím roce 2023 a těším se na nákupy dalších krásných aut v top stavu i pro vás.

Aleš Zich, Auto AZ

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Objednávka služeb

Videoprůvodce koupí ojetiny